Mina nya inköp från Piteå

Klänning från VILA var på Rea endast 100 kr var ju bara tvungen;) Kommer bli en vardags/ strandklänning i sommar tror nog att det kan bli bra:)

 

Sandaler från Scorett dessa har jag letat efter sååå länge och nu äntligen har jag dem kostade 349 så det var ingen förmögenhet.

 

Tubtopsklänning från VILA även denna på rea för även den 100 kr så var ju tvungen den är ju så fin och kunde även få på mig storlek S haha när hade jag S senast??? :P

 

 

Dessa underbart söta linnena är från VILA föl för dem angående deras fina detalj med blommor. Fanns i dessa färger plus i vitt men blev bara dem här. Kostade 179 kr /st tyvärr inte på Rea.

 

 

Blev inte så mycket shopping men har inte råd just nu. Blri nog mer när Clara kommer upp till mig här i Örebro tihi.


Kommentarer
Postat av: IDA

sv: Åh tack :)

Ja de e bra, sj ?

2010-07-01 @ 11:03:12
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så fin du har gjort bloggen! =)

Postat av: frida

sv: kul att du vill vara med och tävla om veckans blogg! jag rapporterar när jag har valt ut finalisterna, kram!

2010-07-02 @ 11:53:08
URL: http://bfrida.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0