Gipsad i 2 veckor mitt i högsommaren

 

I fredags så ramlade jag rätt rejält och stötte emot när ja landade med min högra arm men mest på armbågen. Hade så ont men dum som man är så gör man inget åt det. I söndags morse åkte jag och pappa in till MAS (malmös allmänna sjukhus) på akutmottagningen. Fick efter 6½ timme att jag har en liten fraktur vid armbågen så jag skulle vara tvungen att bli gipsad i 2 veckor sedan sjukgymnast. Sådan otur man kan ha och nu när det är så varmt men idag skulle det regna och åska så det blir skönt men inte åska ju det gillar jag inte. Kommer stanna kvar här i falsterbo några extra dagar sen åker kanske jag och clara samtidigt upp hon ska vara hos mig en vecka. Men det är inte bestämt än. Blir ju en paus nu från ridningen känns så otur när jag äntligen hittat en foderhäst som jag älskar och såklart jättetrevlig ägare och dotter.

 

Nu sitter jag i claras rum och vi kollar på en Johan Falks film en av dem nya, och Clara spelar sims samtidigt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0