Lek & buslandet

Igår så åkte jag, Rebecka och J till Lek och Buslandet tihi så kul=) fy va vi lekte och stojade. Klättrade i klätterstälningar, åkte rutschebanor, hoppade på studsmatta och lekte i ett hopptorn. Vi hann med att fika och vila också;) men det var jag och Becka som gjorde det längst hahaha

wieee jag flyyyyyger

 

så roligt det är med klätterstälningar som är byggda för pygméer hahaha fast vuxna lekte där me=)




Nu har jag och Rebecka lagd oss för att vila i bollhavet =) men det fick vi inte göra länge av lilla ungen;)


Det är inte sista gången vi åker dit!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad roligt det ser ut!!! Jag vill också!!! Hihi... Puss

2010-01-31 @ 18:34:54

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0