Undrar hur mycket som stämmer...

Såg Da vinci koden idag med mamma,pappa och clara. Det är så mycket historia inom bibeln m.m. men undrar hur mycket i filmen som är sant och hur mycket som dem bara har "hittat" på. Man blir så sugen på att veta mer mer mer...Vill verkligen se änglar och demoner den har jag inte sätt någon gång denna såg jag när den gick på bio men då fattade jag inte så mycket :P var lite ung och dum kanske hahahha.

Nä nu vet ja inte vad ja ska skriva utan att snart är det sista dagen på 2010 så sjukt vad tiden har runnit iväg var det inte precis 1 jan?? eller iallafall 10 jan när ja flyttade till Örebro...?? Man känner sig så gammal när man säger att tiden gå så fort att man inte hänger med. Men det känns verkligen så att man inte hänger med i svängarna ibland. Ja kommer ihåg första skoldagen i förstaklass som om det var igår, jag hade en blåtira på ena ögat (hade ramlat några dagar innan) vi gick i ett led in i klassrummet. Satt helt spänd vid min skolbänk för att det var första skoldagen. Ibland skulle ja vilja komma tilllbaka till den tiden när man var liten och man lekte och hade roligt men visst hade jag mina problem då med...Men nu är dem borta och man har fått nya haha.



Har ni några tips om vad jag kan skriva för något? Om något ämne eller dyligt....

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0