Jobbigt just nu

NU har jag inte uppdaterat på ett tag och tänkte nu skriva lite. Jag har varit rikigt deppig denna veckan pga olika saker. Känner mig så svag att minsta lilla krossar mig lite mer och mer. Har förlorat all min plugganda orkar inte ser bara allt jag måste göra och sen blir det knappt något gjort. Men förhoppningsvis får jag tillbaka den när jag får komma till en KBT-vetare för att prata av mig och få hjälp för jag klarar mig inte själv längre och snart ger jag upp känns det som. Denna veckan har vi delat in oss i PM-grupper men än så länge har jag ingen att vara med, har frågat en massa olika grupper om jag kan vara med och dem har alla olika eller samma svar tex. "vi är 5 st så vi har fullt" eller "vi vill inte ha fler" Så jag får väl jobba själv. Känns som grundskolan en gång till när jag blev vald sist på gympan och fick vara med den tjejen ingen ville vara med så ja och hon som ingen ville ha fick alltid vara i samma lag. Varför är det så nu??? Är jag så hemsk??? Och det vet jag att jag inte är!! Men något är det...Varför delar inte läraren in oss i grupper så skulle det inte bli såhär?? Mycket mer rättvist

Var jätteledsen idag efter skolan och när jag pratade med mamma i telefon så bestämde jag mig för att åka hem till skåne på tisdag efter skolan. Åkte även till gymmet och solade solarium för att bli gladare, men direkt efter så kände jag ingen skillnad men nu ikväll så känns det bättre. Har städat i lägenheten, fixat i köket och lite så. Ska om någon timme eller så laga middag blir skink och broccoli paj =) Sååå mumsigt det ska bli. Ska sen till efterrätt göra en go fruktsallad med glass=) mumsfilibabba.

NU vet jag inte vad jag ska skriva mera förutom att jag är så himla lycklig att jag har en så stark och trygg familj som alltid ställer upp för mig i vått och torrt.
Nu ska jag sätta på antingen ett avsnitt desperate housewives eller en film och brodera terapiarbete är alltid bra.

pusss och kram alla som jag älskar och har kära (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Männaiskan är en fantastisk skapelse. Samtidigt som hon är svag och sårbar finns där en styrka och ryggrad som driver henne framåt. Alla bär vi på en ryggsäck fylld med sitt förflutna, i en del fall är den väldigt tung att bära så man vissa stunder inte orkar gå framåt. Då får man försöka plocka ur gammalt skit. Lätt att säga - ibland kan man behöva hjälp för att rensa den gamla ryggsäcken!

2010-04-16 @ 23:11:33
Postat av: cgg

Ge inte upp Cissi! Tänk på Edith Södergrans credo, på Cohens, på Wiehes. Livet är en berg- och dalbana. Du har en stor kapacitet. Varma hälsningar cgg

2010-04-18 @ 00:19:14
URL: http://www.brunnsvikbloggar.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Håll ut gumman, du ska se att detta bara är en kort period nu, det kommer bli bättre det kan jag nästan lova! Men kämpa på!

Love ya puss puss

2010-04-18 @ 08:37:43
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kramar till dig! Kämpa på :)

2010-04-21 @ 16:43:12

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0