Helgen i örebro med becka

I fredags kom jag ju somsagt till örebro och det var trevligt som början =) På fredagen så åkte vi först till donken och åt middag och sen körde vi hem och då kollade vi på film och åt chips, joline satt vid datorn och spelade ett dataspel. Sedan i lördags så fick vi gå upp tidigt för jag skulle till universitetet för att göra högskoleprovet. från 8.30-16.20 var jag i skolan men hade ju raster och lunch =). Efter att jag var klar så hämtade rebecka mig och vi åkte hem (vi skulle in till stan men blev inget för att bilen krånglade). Vi tänkte först att vi skulle ut och äta på kvällen men vi var så trötta att vi beställde hem mat (kina tihi). Idag söndag så sov vi länge sen städade vi lite och efter det gick iv en promenix i höstvädret. Vid 13 tiden så kom joline hem från sin pappa och vi åkte till skojlandet och där var vi mellan 13.30 - 16.30 :P såååå döda vi var hahaha. Ikväll ska vi kolla på film och tv och bara slagga.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0