Veckan

Denna veckan har det inte hänt jättemycket men har ändå varit lite olika saker...I tisdags så fick jag tillbaka mitt 2 prov i matte C och det var bara små grejor som jag skulle fixa så det gjorde jag sen var jag klar=) på engelskan hade vi litet "test". Sen hade vi samhälle och då redovisade jag och rebecka vårat arbete om miljön och sedan så var det andra redovisningar. På kvällen så var det klassmiddagen med lärare och det var riktigt trevligt, dem sålde alkoholhaltiga drycker.

Idag så hände det inte så mycket vi hade svenska på morgonen vi snackade om våra grannspråk, såg ett program från utbildningsradion om Norska. Sen skulle vi gå in på en länk och där välja ut en svensklänk som vi tycker är den bästa och sen skriva ner varför...

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0