Idag 24 :P

Natten till idag var ett helvete kunde inte sova...jag vaknade till på natten av att småpojkarna väsnades och förde ett jävla liv och ringde i en klocka på skolgården...j'vla sn''ungar haha.

Men morgonen startade bra Caroline och Josef ringde mig och grattade och sjöng en underbar sång=) tihi sen vid fruksoten så sjöng mamma och clara och även pappa senare (han var i gbg så an fick sjunga själv). När L kom till frukosten så hade han ett paket bakom ryggen och gav det till mig jag blev helt rörd och glad såå sött, det var ett smyckesätt=) sånt som jag älskar tihi.
Sen öppnade jag en massa paket och kuvert jag hade fått i posten och det är ju inte helt fel fick en massa olika saker tihi men kommer komma mer när jag kommer hem....

Efter skolan så åkte jag och Maria in tlll STORA staden för att äta lite ellet fika haha på mig dag..jag bjöd henne för jag ville hitta på något och hon hade inte så mycket pengar och jag vill vara en bra vän=) Var en rikigt trevlig eftermiddag vi var tillbaka till skolan vid 18 tiden och då satte vi oss på rummet för att snacka ännu mera haha Som vi snackar jag och hon men vi har så himla kul vi passar så bra ihop.

På kvällen vid kanske 19 tiden så kom det en j*vla regnskur och det började åska, så jag stängde ner allt elektroniskt och drog ut alla kontakter så inte något skulle skadas...Nu har vi hade ström ett tag men ingen internet...förutom jag för jag har mitt mobila;) hehe något positivt ska det väl vara och ha det...

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0