Skor



Skor är något jag aldrig kan få förmycket av, detta är bara några FÅ av alla skorna jag har i min samling hehe. Men finns fortfarande såklart skor som jag inte fått tag i ännu. Skulle vilja ha ett par kilklacks-sandaler och även ett par högklackade sandaler. Som jag längtar tills det blir vår och sommar då man kan ta på sig ett par lofers eller snekers utan att frysa...:) kanske till och med flippisar. Måste nog köpa ännu ett nytt par flippisar iår har ju mina från sydafrika som jag fick förra året, dem har supermodellen Gisele Bundchen varit med och designat.

Tänkte jag skulle räkna ut hur många skor ja har...hmm haha

Svarta knähöga stövlar från Graceland (tyskland)
Svarta lårhöga stövlar från Wedins
Bruna skinstövlar med lite cowboystil från Nilson
Bruna mocka stövlar (lite kortare) stilettklack från Wedins
Svarta lackpumps högklackade från H&M
Röda lack stövletter högklackade stilett från Graceland (tyskland)
Svarta lack sandalaktiga pumps högkalckade från Wedins
Svartvita flipflop från lacoste.
Rosa Flipflop från Cosmopolitan
Vitablåa flipflop från ??
Blåa jeans slip in högklackade från Betty Blue
Rosa spetsiga skinskor lågklack från Wedins (mina studentskor)
Rosa paljettskor platta från någon liten engelskbutik i Stratford
Svarta skinlofers från Vezzano
Chocrosa lackpumps högklackade från Nilson
Vita tygskor med snörning från Wedins
Skottsrutiga låga spetsiga skor med spänne från Nilson
Svarta skinspetsiga platta från Wedins
Vita träningsskor från löplabbet (reebook)
Svarta vadhögastövlar skin (kängor) från Euro Scho  (Ludvika)
Svarta träskor med hästar målade på från falsterboden
Vita Snekers från Lacoste


(22st) hmm är nog fler skor men kommer inte på några haha...





Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0