Varit hemma en vecka nu

Nu har jag varit hemma en vecka känns både konstigt och skönt. Tog det lugnt fram till torsdag då jag började att jobba. Det var kul att träffa folket igen och alla mina "stammisar" var glada att jag var tillbaka igen tihi då är man ju uppskattad:D Fredagen jobbade jag oxå.
Efter jobbdagen på fredagen så hämtade Linda och hennes pappa mig och vi körde hem till mig för att hon skulle bo hos mig över helgen. När vi kom hem så var det grillning hemma var riktigt god mat. Sen på lördagen så gick vi en promenad till strandbaden för att kolla in hur det ser ut och det var såå himla snyggt. Sen på kvällen åt vi tacos mums=) och så började vi att ta lite att dricka för kvällen..när klockan blev 22 så drog vi till strandbaden och där träffade jag mamma o pappa (som var och ät middag där) såg även massa andra vuxna som jag kände. NIcki var där med hennes halvsyskon. Musiken i sin helhet var inte bra mest house och trance men kommer nog bli bättre sen fö jag sa till den ena ägaren.
Söndagen så gjorde jag inte så mycket, röstade och tog en kaffe på strandbaden.




Kommentarer
Postat av: Angelica P

är det här i malmö? Stor skillnad det har blviit isåfall :P

2009-06-10 @ 01:47:30
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0