Midsommar i Brunnsvik

I torsdags åkte jag upp till Ludvika (Brunnsvik) för att hälsa på min älskling över midsommar. Jag jobbade bara till 12 och sen åkte jag in till stan för att göra lite ärenden och sedan vid 15.15 ta tåget upp till Ludvika. Var framme vid 21.40. Var såå himla kul att träffa honom igen kändes som en evighet sedan vi sågs. När iv hade kommit hem så kom hans kompis och hans tjej någon stund senare så vi åt lite mat efter att vi snackat endel. På midsomar morgonen så åt jag och älsklingen frukost med hans kompis hans tjej var fortfarande trött och sov (kl var 10) tihi. Efter lunch så kollade vi på midsommarfirandet på skolan, när dem reste stången. Var en massa musik och dans men tråkigt att det var lite regnit men men inget att göra det är ju svensk midsommar =). haha På kvällen så kom Becka och Micke förbi för att fira midsommar med oss..så vi var 7 st med freddie såklart:).
Dök upp lite annat folk på kvällen hehe så det var trevligt. Vi gick senare på kvällen vid sådär 23 tiden till storstugan för att fortstätta festandet där med kariokie och dans;) hehe jag och becka dansade till fairytale vi är grymma;) Och jag sjöng bla "vill ha dig"
Vi höll på till 3 ungefär =) riktigt kul hade vi.
lördagen blev en dega dag...hans kompis och tjej åkte hem vid 16 tiden och vi lgå bara i sängen hela dagen ungefär. Sen på söndagen så körde vi en liten tur och sedan köpte vi mat på donken och åt vid vattnet så mysigt=).
I morse åkte jag hem till skåne igen så det blev inte så mycket gjort..vi sa hejdå till varandra för han åkte till jobbet redan 05.15 ungefär. Sååå tidigt. Nuhar jag varit hemma i falsterbo sedan 16..känns konstigt men vi kommer ses vecka 29 igen=).
 
Jag och Becka love you babe


Våran goa tårta:D


Dansar till "farytale"


Titut


Becka och Freddie

Dancing queen


Söta paret...Micke och becka=)


Längtar till vecka 29 då ska micke, becka och älskling komma ner till mig=)





Kommentarer
Postat av: Becka

Fina bilder du med=)

Jag längtar verkligen tills vi kommer!!

Puss och kysss

2009-06-23 @ 15:56:14

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0