oj glömde att skriva igår....

ledsen att jag inte skrev igår men hann inte hade fullt upp hela dagen...jag sov hos päronen till fredag och sen gick jag upp 7 på morgonen (jobbade inte men hade saker att fixa) kl 8 tog jag bussen till malmö för att träffa caroline (gbg) på centralen kl 10, vi skulle gå i stan och även hitta en present till Vanja som blir 24=) Men när jag stängde min ytterdörr till lägenheten sådär halv 10 så kom jag p när dörren stängts igen och låsts att mina nycklar var inne i lägenheten:(...inte alls bra ja messade syrran direkt och hörde om hon var på skolan eller inte för jag låst in nyklarna. Hon var på skolan men hade lucnh mellan 12-13.15 så jag skulle komma dit då. Efter att jag och carro hade varit på skolan då efter shoppingen och hämtat nycklen och snackat en stund över en kaffe:P hehe så drog jag hem för att städa och carro drog till sin pappa. Kl 14.45 drog jag till min psykolog som alltid på fredagar. Efter jag varit där träffade jag Sara 16.15 på centralen, vi tog bussen till mig och fick sedan gå till gymmet för där var syrran, lämnade nyckeln till henne och vi gick till konsum och handlade middagsmat=) Blev köttfärsbiffar med fetaost med potatis och morötter i ugnen=) till efterrätt så gjorde vi en kladdig kladdkaka:D hehe med vaniljglass.
Vi hade så otroligt trevligt vi snackade i ett om en massa olika saker vi tänker väldigt lika har vi kommit fram till. så det är skönt och roligt att ha hittat en sådan vän. =)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0