Shopping innan försäljarkursen=)

Var ledig idag från jobbet det var skönt så ja hann göra massa saker som jag inte hunnit med..har fixat i lägenheten är inte rikigt klar men är inte så mycket kvar. Sen har jag handlat lite nya kläder som jag ska ha med mig på onsdag när jag åker upp till Stockholm/Skarpö på försäljarkurs med jobbet. =) Ska bli rikigt roligt det är 3 dagar jag kommer vara där. Vilken erfarenhet det blir.
Här är lite bilder av saker jag köpt idag


Top: H&M 198;-
Halsband: H&M 59.50;-
Jeans: Alex Black 899;-
Örhängen: H&M 39.50;-


Jeans: Samma som ovan
Top: H&M 198;-
Linne: H&M 49.50;-
Halsband: Samma som ovan
Örhängen: Samma som ovan


Tycks??

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0