Packar för fullt och lyssnar på Jordin Sparks skiva=)

Nu har packningen kommit igång och jag har gjort lite mackor till tågresan så jag ska klara mig:p hehe..
Tänkte gå igenom och checka av för att se om jag har med mig allt:)

Min packlista... (det i fetstil har jag packat ner) hehe

  • 2 par byxor (ett har jag på mig)
  • lite förslag på festkläder till lördag:) (ska bara lägga ner en tröja som jag snabbt fick tvätta hehe)
  • Skor fina, och gympa...
  • Smink
  • Nessesär..med alla dess tillbehör haha
  • Underkläder
  • Strumpor
  • Tröjor
  • Träningskläder haha
  • P-piller
  • Mobil + laddare
  • kamera + laddare + usbsladd
  • Ipod + laddare (asså sladden till datron)
  • Smycken
  • Liten partyväska
  • Plånbok
  • Maten jag har fixat, mackorna till resan, lunchen till jobbet.

Finns det något mer som jag kan packa ner???


Kommentarer
Postat av: The Master

Trevlig helg.. det verkar som du har packat allt förutom plånbioken ju


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0