Min helg i göteborg=)

I lördags så var det ju tjejmiddag blev en lugn kväll, 5 tjejer som snackade åt och drack lite. Vi kollade på kretafilmen som carro äntligen hade gjort klart:D sååå roligt att se. Vi skrattade och drömde tillbaka. Hon hade verkilgen hittat bra bilder men alla var ju inte snälla hahah men det är ju inte meningen;) Sen på söndagen så var jag hos linda på eftermiddagen innan jag skulle ta tåget hem. Vi snackade massa skit och hade lika trevligt somvanligt;) hehe
Träffade ju även lollo och hennes nya pojkvän i lördags dem kom förbi vid 12 tiden. han var en trevlig kille roligt att hon äntligen har hittat en kille som verkar vara en bra kille.


Kommentarer
Postat av: croline

He he ser att du har ändrat din cevil status. blink

mitt a har slutat att fungera så jag får kopiera det hella tiden. suck

2008-10-28 @ 17:52:08

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0