Göteborg

Ja då var man i götet...=) Känns så underbart har längtar så efter att få komma upp igen trivs så bra här. Men klart jobbigt att vara långt från Marko nu ju men vi ska nog ses på söndag när jag kommer hem. Wieeee Caroline var tvungen att jobba mellan 9-14 men det är inte så farligt jag och Joakim ska till bolaget ocg mataffären för ikväll. Så vi har och göra tihi. Men just nu är han ute me Elsa. Och elsa har ju 2 underbara valpar Lisa och Maja....Jag är kär i båda men maja är helt underbar hon satt och låg i mitt knä igår kväll aaaaw. Men hund kan ja inte ha nu det har jag inte råd med sen kan jag inte ha det i lägenheten. Vill ju helst ha hus när jag skaffar hund, inte kul om jag jobbar länge och den bara är i en liten lägenhet...är ju roligare med hus och sen kan man ju mer "släppa" den när man kommer hem om, jag då bor som jag har i min dröm. Vill liksom ha ett hus på landet stort hektar mark med att ha ett stall med hästar och ridhus och hela köret. Men att man ska lätt kunna komma in till stan för att se lite civilitation hehe.

vad ska ni alla göra till helgen???

ha det så bra puss o kram

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0