Äntligen är håret fixat :D

Jobbade somvanligt och slutade kl 16 som jag är van vid nu. Idag slutade även elisabeth att jobba hos oss rikigt tråkigt men så är det ibland hon ska börja jobba i Svedala istället. Efter jobbet så åt jag först lite mat på Mynta och sen gick jag till frissan och skulle klippa mig var där starx innan 17 och det skulle vara klippning och färgning=) Vi satt först lite och snackade färger hon visade sina ideér och det lät som en bra idé;) Gillar hennes ideér och hon har alltid rätt. När man är där så snackar man alltid massa skit med henne alltid lika kul hon är så himla rolig att ha och göra med. Undertiden jag satt i torken med fårg i håret så fick jag en espresso och lite kexchoklad;) Jag satt där och läste skvaller tidnignar och njöt kände mig som en prinsessa hehe. När hon var klar och hade klippt och torkat nästan helt håret så tänkte hon stayla håret ta fram mina självlockar, och vilken volym jag fick=) Kolla in bilderna.vad tycker ni? kommentera gärna..


Kommentarer
Postat av: Moster G

Det blev jättesnyggt Cecilia! Nu blev man inspirerad. Ska tona håret nästa vecka. Skulle bara haft din längd på håret. Kram G

2008-10-30 @ 09:51:36
Postat av: Elin

wow, fräckt :)

2008-10-30 @ 20:20:31
URL: http://elien.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0