Morsdag + glass i västrahamnen

Idag är det morsdag, men inte har ja firat mamma min för hon och pappa är ute och seglar i göteborgsskärgård. I helgen har jag inte gjort så mycket, jobbade igår så jag har inte variy ute opch festat eller ja kunde ju ha gått ut igår ju men ja hade bara 100 kr kvar på kontot...inte alls kul ju..:P men får min lön imon så då löser sig allt haha..men ja ska betala alla räkningar då ju. Idag vid 12 tiden så hämtade josef, carro och clara mig vid lägenheten för att vi sedan åkte till mobilia och kollade lite dem hade lite ärenden och sen skulle vi handla middagsmat. Vi åkte hem till dem och då började clara spela GTA4 tror ja det heter är inte säker. Jag och carro gick och köpte morsdagbukett till josefs mamma. För josefs föräldrar josef och maria skulle komma också liksom. =) Var rikigt kul att träffa dem dem var lika underbara som jag har hört. Så underbart söta dem är tillsammans. Vi åt jättegod middag sedan promonerade vi till västra hamnen och åt super duper go italiensk glass och sedan gick vi hem igen så man har cju nog gått 1 mil =) hehe borde kanske gå dit fram och tillbaka varje dag:P haha men kanske inte köpa glass då:P
Nä nu vet jag inte vad ja ska skriva mer börjar få lite kramp i mina fingrar, för börjat kännna i mina händer att jag är stel och har ont i mina fingrar efter allt jobbande....man vill ju nte redan ha en arbetsskada....ja är ju bara 23...*suck* hehe

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0