Sovmorgon

Nu har man haft 2 dagar med tidiga mornar, så skönt att idag så hade jag sovmorgon börjar inte förrän kl 13.15=) Så jag har segat och bara slappat, aldirg fel det ju. har ju även kollat på sex and the city ju hehe...;) Nu ska jag snart diska undan i köket så det ser fint ut nä jag kommer hem ikväll. Slutar inte förrän 20 och kommer då hem vid 21 tiden. Sent men vad ska man göra inget att göra, bara att ta sig i kragen och bita i det sura äpplet.
Men jag trvis ju på jobbet det ska man inte glömma, vi har det väldigt trevligt och roligt, som jag säger ofta...man måste skoja och skratta på jobbet, även fast man har mycket att göra=)

Nä nu ska jag klä mig och städa men ha det göttans alla puss

vad ska ni hitta på idag???

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0