Single & Fabulous

Imon är det jobb igen..Känns både skönt och trist, har varit skönt att vara hemma och äta mat och vara med familjen. Nu i veckan får jag ju också även min lön för februari och den blir inte bra...när jag betallat alla räknignar är jag redan minus...så jag ska låna pengar av mamma och pappa så jag kan överleva..men jag får ju betala tillbaka sen när jag får mer pengar.

Har börjat att kolla på sex and the city igen bara älskar denna serie, man kan känna igen sig så himla mycket.



Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Jo, jag tycker det funkar skitbra. Jag laddar ju aldrig ner nånting, utan surfar bara så det funkar bra. :)

2008-03-24 @ 23:40:52
URL: http://emmaandersson.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0