bättring!

måste nog ta och bättra mig att uppdatera min blogg men har varit så trött. Hari nte hänt så mycket heller. Men igår när jag åkte till jobbet så träffade jag magnus (som jobbade på bolaget förra sommaren) han satte sig vid mig och vi började snacka en massa, han frågade hur det var i höllviken i nya butiken och jag fick reda på att han nu har en praktikplats som mäklare men förhoppningsvis blir anställd sen. Roligt ju att man får göra något som man brinner för.

Efter jobbet så åkte jag direkt till carro och josef, var bjuden på middag. det blev korv och potatis rikgit gott:). hade även köpt en flaska röt vin innan jag drog från jobbet. Så man hade något gott och dricka. Sen kollade vi på Hairspray efter massa snackade och josef tog fram ouzo haha..så vi fick några glas:P efter att filmen var slut och efter att carro hade väkt josef så gick vi till bussen för att ja skulle åka him till mig.



Nu sitter jag i soffan i lägenheten och har precis städat lite har bara lite kvar sen ska jag åka till falsterbo för att hämta lite grejor. Nicki ska ju komma till mgi ikväll om inte tidigare. Vi får ju se vad som händer. Börjar känna mig rätt okej i halsen :) Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: caroline

Liseberg ropar på dig nu du!!!!

2008-06-29 @ 15:46:39

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0