Helgen

I lördags var det ju SB som gällde och fan va kul det blev..vilken galen kväll. Ullrika var i baren och hon blandade massa gratis drinakr till mig och linnea=) Kände mig så sjukt snygg i den blåaklännigen. Älskar när man visar en man visar ryggen. men sorligt nog blev det ignen helfigurbild på mig haha...Blev av med Linnea några gånger haha men hittade några andra jag kände..petra som jag gick med i gymnasiet på engelska B. Sen mötte jag NICKI!! nä vi såg varandra så skrek vi av lycka och kramade om varandra. Sen när dem hade stängt baren vem såg ja inte om inte en "kompis" från systemet..han är bästa kompis med min barndomsvän. Så vi har lärt känna varandra lite när han har handlat av mig på bolaget.

Orkar inte skriva allt som hände den kvällen haha

ha det så himla göttans allihop vi ses igen nästa år under FHS på SB;) hehe

puss o kram


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0