Har hittat rätt nu

har letat och letat efter en ny väska och nu har jag hittat den rätta hehe..visst den kostar 1200 kr men det e den värld. Det är ju själklart en smålandskasse från Svenskt tenn  =) Den ultimata väskan för mig. Finns i massa olka färgglada mönster. Så det gäller för mig att åka och kolla in på Svenskt tenn så fort osm möjligt. För som sagt när man hittat "rätt" vad det än gäller så ska man slå till. Kanske inte går direkt för alla men med en stor vilja och styrka och kanske lite lagom plånbok hihi..så går det mesta.

Ha det underbart nu vill ja bara ha den väskan haha...kan strunta i massa nya skor, klännigar och dyligt...(säger jag nu jag känner ju mig själv haha) Men jag ska försöka jag kan om jag bara vill.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0