Ledig 3 dar


Skanör-Falsterbo =)
NU har jag ledigt från sytemet tills fredag. Så idag ska jag åka till Stockholm och rensa lägenheten från mina saker och lämna tillbaka nyckeln till AnnBritt. För nu har jag flyttat ner till skåne igen, har ju jobb och det är ju det som är vikigast just nu. Har snackat med mamma och syrran om att jag ska låna hennes lägenhet tills vidare. Ska bli roligt men somsagt det är ju inte MIN! det kommer inte stå mitt namn på dörren och det är ju inte mina saker men somsagt det är ju en bra start.
Känns ändå kul att flytta ner till skåne igen..våren börjar närma sig och sommaren kommer också närmare och det är ju bara så underbart här nere när det väl är sommar:D Bara kolla hur vackert det är på denna bilden (hittad på google.se) Man blir ju bara kär, men också ledsen för om sådär kanske 50 år så kommer skanör-falsterbo ligga under vatten och det är ju hemskt när man tänker så. Men tuvärr så stiger vattnet hela tiden. Man kan inte göra något åt det, är ju bara naturenskraft.


bilden är från google.se

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0