Julhelgen

Julafton blev rikigt lyckad tycker jag. Maten var somvanligt juvligt god. =). Men som alltid så var det ju en låååång väntan på tomten hahaha man blir ju aldrig för gammal för denna underbara tradition tihi.Fick riktigt många fina julklappar. Har som alltid åtit massa godis :P haha. Det var så kul att åkerlund var hos oss dem har nte varit här på 5 år helt sjukt länge ju. Men synd bara att jag jobbade några dagar. Jobbade den 22 och 23 och 27 dec. Men har ju som tur var varit ledig under juldagarna och det är ju det som är viktigast. Känner att jag verkligen har fått vila upp denna julen även om man knappt sovit ibland eller gjort en massa.




Juldagen hade vi en underbar lång promenad på stranden med oss alla (åkerlund, smith, moster anita och björn och såklart josef). var nog minst en timme så man var ju lite mör haha. Efter man ätit middag så åkte jag in till stan för att röja lite i lägenheten för Nicki och Linnea skulle komma till mig och förfesta=). Men något som var sååå himla kul var att innan vi började äta middag så fick jag ett sms och det var från en gammal killkompis som jag inte snackat me på kanske 2 år. Så det var riktigt kul. Nu har vi kontakt igen.


Annandagjul gjorde vi inte så mycket. Jobbade på lördagen och sen hämtade mamma mig på jobbet och vi åkte direkt till  Carro och Josef för att Åkerlund skulle se hur dem hade det, dem var redan där när vi kom och vi började fika efter en stund. Blev lingon kolakaka=) SÅÅÅ mumsigt.

Nu sitter jag vid datorn och skriver efter en härlig eftermiddags promenad i falsterbo. Vi gick förbi holken (en trevlig liten butik) där la jag undan en väska som var 50% kostade då strax under 300 =) Går nog dit imorgon efter jobbet eller om mamma går dit på lunchen. Men den var riktigt snygg. Kmmer upp massa bilder sen på julklappar och nya saker.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0