dags att sova....

Nu är klockan mycket och det är dags att sova ska ju upp och jobba imorgon. Ska faktist bli roligt måste ju planera att ha en kaka med mig denna veckan för det är ju min sista vecka jag jobbar på Bolaget kommer ju nog tillbaka till sommaren men nu ska jag plugga =). Kommer kännas konstigt men roligt på samma gång. Mackan sa i lördags när vi räknade kassorna att det kommer bli rikigt tråkigt att jag slutar..det är ju roligt att höra och det har ju Ulrika också sagt rakt till mig. Hehe så imorgon så blir det lite skitsnack kanske haha. Ska ju även imon hämta packetet på marianneboden i skanör. Sen har jag ju klart väskan på holken ju hehe=) Som jag blev kär i den kanske ja ska ha den på nyår men får se vad ja ska ha på mig blir nog en "gammal" kläning hehe eller något gammalt iallafall som jag har har liksom inte råd att köpa något nytt hela tiden tror ja iallafall hahahaha.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0