Vackra kvinnor

VACKRA KVINNOR!!
Tänkte lägga upp bilder på kvinnor jag tycker är vackra och som jag tycker har otroligt snygg stil.



image802
Cameron Diaz -
Denna coola brud var ju bara tvungen att vara med här ju. Hon har alltid en snygg stil och vet hur hon ska klä sig. Denna bilden är från filmen Holiday så sjukt bra film.


image803
Angelina Jolie -
Detta är nog en av de snyggaste och vackraste kvinnorna, visst hon är sjukt smal men fan va snygg hon är och tuff. Hon har ju även fångat en av världens sexigaste män.


image804
Britney Spears -
Tycker rikigt mycket synd om henne, hon har haft så mycket problem och kommit snett den senaste tiden. Men man kan ju inget annat än säga att "Brittan" är vacker. Hoppas verkligen att hon kommer på fötter igen och blir sig själv igen.


image805
Sarah Jessica Parker -
När jag först "fick reda på henne" var i Sex and the city och vilken chic kvinna. Ingen har väl missat hennes otroligt snygga kläder i den serien. Så hon har ju självklart en plats på min lista.


bilderna är från google.se

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0