Tränat

Nuhar jag börjat träna äntligen:D nu ä det på allvar. Var så underbart att röra på sig. Ska gå dit på tors morgon innan mitt läkarbesök och innan jobbet så tors blir en aktiv dag=)

När jag var på gymmet började jag tänka på alla de olika gymmen jag varit på dem senaste åren...och jag måste säga att det roligaste var nog i england...det var ju för att ja gick alltid me massa som ja kände och sen så kände jag dem som jobbade där alla var så trevliga. Somsagt det är ju alltid roligare och träna om man är med någon. Så det var roligt idag när jag var med syrran men på torsdag blir jag ensam (men jag kommer ju inte var helt ensam för andra människor kommer ju vara där haha).

Beach 2008 here i come!!!!



Kommentarer
Postat av: Sadia

ha en härlig kväll :)

2008-04-15 @ 20:52:23
URL: http://sadia.blogg.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0