Tyskland 12-20 september

Carros och cissis galna semester i tyskland=)

Denna resan var såå himla kul jag och carro hade roligt från day 1;) Hände en massa skojigt men kommer ju inte berätta allt lite måste vi ju ha får oss själva. Vi bode hos carros mamma som sedan 5 år tillbaka bor i tyskland med sin tyskeman.

Blev endel festande och ute och yranden på nätterna men vi hade ju semester=) På torsdagen så åkte vi motorcykjlen sååå jäkla skoj kände som om ja flög..tihi..Tyckte jag såg ut som en riktig mcbrud;) Hade ju värsta skinjackan på mig o coolahjälmen. På söndagen så var jag och carro på en pub me achim och magnus och spelade biljard. Så kul vi hade kul hela kvällen. Så sjukt snygg magnus är hehe. Var ju inte meningen precis och hitta en kille som man skulle få känslor för nu när ja var i tyskland men så blev fallet...var sjukt jobbigt när vi skulle säga hejdå på onsdag kväll:(

Men i det stora hela var detta en toppen semester och det blev endel roliga bilder här kommer några.....kan ju inte ha me alla..hehe

DITRESAN!





TIDEN I TYSKLAND!




HEMRESAN:(





We are soon going back ;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0