Trivs verkligen!!

Nu har jag bott i Stockholm sen torsdags eftermiddag och det känns väligt bra:) Bor i en underbar lägenhet kunde inte ha det bättre=) Vacker utsickt och bra förbindelse.

I torsdags nr jagk om så träffade jag först Ann-britt hon visade mig lägenheten och vi snackade lite och så. Sen drog jag in till stan och träffade nicki vi gick omkring lite och sen träffade vi david på busshållplatsen vi drog hem till dem så jag fick se hur dem hade det. Så gullig och mysig lägenhet. :) sen på kvällen så åt jag och nicki suchi och david drog på hockey. Jag åkte hem relativt tidigt var ju första kvällen och vill ju inte virra bort mig haha...

Fredagen så kom nicki till mig för att se lägenheten jag bor i och sen efter ett tag så drog vi in till stan vi gick omkrign och lämnade mitt CV hos massa butiker och systembolag....sen åkte nicki o jag hem åt var sitt håll..På kvällen så kom nicki o david hem till mig och david lagade go middag och jag stod för vinet. Vi kollade på IDOL.  Blev ingen utgång men gjorde inget jag var rätt trött och sen kommer det ju fler helger...ska ju inte slänga bort mina pengar första helgen ju hehe....

Lördagen så gjorde jag inte så mye, handlade mat på vivo och sen på eftermiddagen så åkte jag till maria och va där ett par timmar. Vi skulle ha gått ut och festat men blev inte så hon började må dåligt så jag åkte hem vid 9 tiden. Rätt skönt det med=).

söndagen så hade jag sommorgon till halv 11 och sen  åt jag frukost och latade mig en massa. Nicki ringde vid 1tiden och frågade om jag vill träffas och ta en fika om en timme. Jag bara jag visst så jag fixade till mig (tog på mig annat än pyjamasen:P) och promenderade till bussen. Vi fikade på ett sååå sjukt trevligt ställe. ICA-Paul var även på fiket plus massa andra. Dit kommer man klart gå igen.

Idag måndag har jag inte gjort så mycket, jag har tagit det lugnt på morgonen och sen drog jag til stan vid lucnh tid för att fixa med internet så nu har jag internet känns skönt:)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh jag vill också flytta! :)

2007-10-22 @ 14:35:19
URL: http://faannybackman.blogg.se
Postat av: Sanna

Ååh, vill också flytta till Stockholm :)

2007-10-22 @ 14:40:05
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Hihi, vad bra! :) Var i sthlm bor du?
Nej, vad gullig du är! Vad glad jag blir. Jadu, jag läste på lite om html-koder och sedan använde jag fantasin, haha :)

2007-10-23 @ 19:59:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: Jaa, det kan jag göra :) Fast jag tror att du får bättre hjälp på designadinblogg.blogg.se
Där förklaras det jättebra hur man fixar olika saker :) Åh, vasastan, lyckos dig då! Haha. vad ska du hitta på idag då?

Åh förresten, du har inte lust att klicka på mina reklamgrejer till vänster på min blogg? Vore verkligen jättesnällt.. (a)

2007-10-31 @ 11:51:00
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0