Helgen

I helgen var jag hos erik det var så kul och träffa min älskling. Vi tog det mycket lugnt kollade på massa film och åt mat....(som ja fick laga:P för han är skadad....men assistans fick ja endel..:P). Skulle åkte hem i söndags men missade bussen och sen så åkte jag til sthlm men missade andra bussen precis...fixade om min biljett till att jag kunde åka när som helst på måndagen(igår) o sen skulle ja åka hem men då hade precis nästa buss precis gått för sådär 4 min sen så ja väntade en halvtimme på tåget o åkte tillbaka till honom...sne på måndags morgon så åkte jag tillbaka till skolan var tungt och göra det aldrig kul men vi får ses snart igen.

(L)

Kommentarer
Postat av: mojan

Jag har också missat bussar!
Kram
Mojan

2007-03-22 @ 17:07:42
Postat av: Michael

Det va mig ett redigt reseäventyr eller va det bara för att få komma tillbaka till Erik som du strulade??
Ha det bra från en kompis till Erik.
Thors_soldier på Lunar om du undrar :D

2007-03-26 @ 00:36:22
URL: http://freewebs.com/cybermunk

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0