Väv vecka

Denna veckan har vi haft väv:) det är väldigt kul men så mycket jobb det är innan man kan börja själva vävandet....en och en halv dag cirka innan man kunde börja väva...Vi vävde i tjocktlingarn vitt til varpen och rött till inslag ;) (ni förstår nog inte vad ja menar...menmen....fråga då vetja;)....)

Här ser ni mig när ja håller på och sätta upp en vävstol. Såhär kul kan man ha när man sitter i vävstolen:P haha....Kommer nog mer bilder sen hur det blev och så....har de bilderna i mobilen för ja glömde kameran den dan...men dessa bilder är dme jag har just nu:)


Kommentarer
Postat av: mojan

Det är kul att väva! När jag var liten smög jag ner till farmors vävstuga och vävde några rader. Förmodligen fick farmor repa upp detta senare!

2007-03-14 @ 11:42:36

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0