Ledig idag

igår när jag kom hem från jobbet så var det ett packet på min säng...och jag visste vad det var när jag såg det..det var ju min nya mobil som 3 skulle skicka till mig pga att jag haft sådana stora problem med den jag haft i sådär 7 månader. Så när jag ringde kundtjänst och berättade så sa dem att jag fick välja ny mobil och nytt abonemang. =) Lolit ju.

Idag är jag ledig från jobbet städade på förmiddagen men hann inte så mycket kom på att ja skulle betala min mobilräkning och sen skulle ja sticka till mamma o pappas jobb för syrran ville få hjälp me något. Men jag ska fortsätta städa sedan. hann iallafall med tv-rummet. :P När jag höll på med mig städning så lyssnade jag på nrj-in the morning sjukt kul har inte gjort det på väldigt länge. =) Roligt och höra positiva-fredriks fredagslista ju=) och alex modetips...

Just nu sitter jag på en av datorerna på mamma o pappas jobb. Får se hur länge ja kommer vara här men ja är liksom förkyld så jag cyklar inte pga min jobbiga hosta som aldrig försvinner. Blev körd hit så om jag är rikgit snäll kanske jag blir körd hem också =) annars kan ja ta bussen går oxå bra.


vad är nytt just nu i mitt liv..hmm vet faktsit inte inte så mycket..men en sak vet jag att jag LÄÄÄÄNGTAR till 11 sep då kommer caroline ner från gbg me bilen och hämtar mig och vi kör upp till gbg och sen den 12 sep flyger vi till tyskland=) Ska bli askul fyfan va vi ska festa och latja=)

Singel är jag fortfarande och det är rätt skönt;) Men det är ju underbart och ha någon..speciellt nu när min stora syster Caroline har hittat en kille då vill man ju ännu mer ha en för då börjar man ju tänka på hur mysigt det är=) Men min prins kommer säkert snart in i mitt liv ;) Kanske är det Jack Sparrow hahaha skoja bara...;).....

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0