Projekt

Nu har projektveckorna börjat=) så himla kul. Jag tog nu en liten pause för att göra nåt annat har jobbat sen halv 9 imorse minus lunchen:P haha så ja e värd lite pause tycker jag. Ligger bra till enligt planeringen=) Har skissat en massa på olika modeller och nu är det 3 st modeller dom jag har valt att göra. Blir en kuvertväska, en kanske stor och en annan rund. De kommer ha samma mönster så de passar ihop och man ser att det är en kollektion. Kanske kommer att välja för att sälja i en galleria här under januari. Men har inte bestämt än, får helt enkelt se. Kanske blir lite blandat kuddar och liknande.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer kansek skirver nåt mer senare idag...you never know;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0