Little Black Dress

Nä jag var hemma nu i helgen som gick Så åkte jag in till stan på lördagen för att leta saker till mitt projekt men det var svårt och köpa något när ja inte visste hur exakt jag skulle göra allt. Kunde inte ungå att gå in på GIna Tricot på Hansacompaniets galleria. Där såg jag alla deras klänningar och jag prövade alla som fanns i min storlek (inte många var det). Men som tur så fanns min favorit i min storlek så den provade jag en massa gånger och tillslut så köpte jag den och ett guldskärp. Är så lycklig nu har äntligen min lilla svarta klänning tillslut. Inte så farligt dyr heller ju bara 499 kr. Ett riktigt fynd om jag får säga det själv. =)




LBD=)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0