Lista från ELIN!!

Höger eller vänsterhänt: Vänster såklart;)
Humör just nu: Trött och glad=)
Favoritgodis: Choklad
Nåt jag absolut inte äter: Skolans ungsfalukorv
Kläder just nu: Randigt linne, grå kofta (me lite målarfärg här o där), målarjeansen somhar sådan najs look nu;). Udda strumpor..hittade inte ett helt par haha.
Musik just nu: The chistmas song - michael bublé
Va sa du senast: Okej
Sommarplaner: oj har inte tänkt så mycket ska nog i början åka på klassresa till tyskland på en mässa=)
Fisk eller badkruka: Var fisk innan men får nog säga badkruka
Hur många kuddar: två
Favoritväder: Helt klart sol
Tre saker att ta med på en öde Ö: Min älskling, tält, yxa =)
Spelar du nåt instrument: nä men har spelat fiol
Morgon eller nattmänniska: väldigt olika om ja blir väkt av någon hastigt så kan ja ha et jävla humör haha. Men annars brukar ja vara både och.
Spara eller slösa: Jag försöker vara spara men just nu är det slösa som fått makten
Vad är viktigast för dig:  familj och nära o kära, hästar
Bästa film: det var en svår fråga. Såg Love actually i fredags o den gillar jag=) så mysig julfilm
Finns det liv på andra planeter: ja man vet ju aldrig......
Kommer du ihåg den första kärleken: ja det var när jag träffade min älskling Erik(L)
Älskar du honom fortfarande? Ja det gör jag=)
Har du några homosexuella vänner: Nä inte som ja vet iallfall......
Tror du på mirakel: nja ibland.....
trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja det tycker ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Klart inte!!
Hur många barn vill du ha: Vet inte...
Bio eller promenad: Kan man välja båda??
Är du kittlig: ja det är jag bara och fråga syrran och erik
Snarkar du: nä får hoppas det iallafall=)
Stjärnteckan: oxe
Rädd för insekter: om de är stora
Äckligaste djuret: skorpinjon
Största svaghet: hmm varför kommer ja inte på nåt....
Det här är jag bra på: rida,snacka i telefon, skratta, shoppa, stöka till i mitt rum
Bästa bok: Djävulen bär prada!!!
Om du fick välja en en superkraft vad skulle du då välja: vet inte har inte fudnerat så mye på sånt men kanske osynlig och väldigt stark eller nåt haha
Vad vill du jobbba som: kläd-designer
chips, morötter eller godis: godis om ja ska vara ärlig men morötter är me mumsigt
Pizza eller hamburgare: pizza
Skriver du dagbok: Blir mest på bloggen
Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Har viljat för en i svanken men kommer inte göra det för ja är rädd för nålarna:P
Stökigt eller välstädat: Stökigt för det mesta..men har ändå ordning och reda om ja ska göra ett arbete eller nåt....kan inte fatta det i den röran haha:P
Gungar du på stolen: nä d kan man ju ramla och slå sig
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Ja vilken känsla=)
Vilken hand håller du gaffeln i: oj olika bror på vilket humör ja är på haha
Hur är din drömkille: snygg, omtänksam ta mig som ja är=)
Hur många syskon har du: en lillasyster och en storasyster
Vad är du mest rädd för: spöken under sängen:P

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0